Black Cab Burger

Mozizás után mindig jól esik egy kis hamburger...

Jelen esetben a Black Cab Burger nevű helyre esett a választásunk. Én már voltam régebben ott, de nem emlékeztem milyen is volt pontosan.




Cabbie burgert kértem, haver meg egy normál dupla húsos burgert. Itt a dupla hús nem kettőt, hanem nagyobbat jelentett. De ez végül is nem volt gond.

Lehetett Erzsébet utalvánnyal fizetni, ami számomra fontos szempont.

15 perc várakozás után meg is kaptuk a burgereket. Kértünk sültkrumplit is hozzá természetesen.


Nagyon finom volt, teljes mértékben meg voltunk elégedve a minőséggel. Nem ettem magam degeszre, inkább pont elég volt.

Az én kajám 1350 volt, ital nélkül. Ez sokaknak olcsó lehet, nekem még a pont belefér kategória.


A hely kellemes, hangulatos, és most a jó idő eljövetelével ki is lehet ülni a elé. Nincs sok asztal, mi már pl. nem fértünk fel a teraszra.


Mindenkinek Különösen ajánlott a hely!